Reklamacje / Serwisy

REKLAMACJE - Naprawa sprzętu na gwarancji

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać mailowo na adres sklep@soteris.pl
W zgłoszeniu powinny znaleźć się następujące informacje:
nr faktury, nazwa/nazwisko klienta, opis usterki.
Zgłoszenie powinno zawierać informację na podstawie jakich zasad reklamacja ma być przyjęta (Gwarancja, Ustawa Konsumencka itp).


SERWISY GWARANCYJNE

Adresy, numery telefonów, liczba serwisów może ulec zmianie.
Przed wysłaniem przesyłki należy każdorazowo skontaktować się z serwisem w celem potwierdzenia adresu, sposobu przesłania oraz konieczności dostarczenia urządzenia do serwisu.

Do każdej reklamacji musi by dołączona karta gwarancyjna*, faktura, opis usterki.
*nie dotyczy sprzętu bez papierowych kart gwarancyjnych (Panasonic)

 

 
PANASONIC
Wszelkie zgłoszenia, gwarancyjnych i odpłatnych napraw urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, drukarek, central telefonicznych i telefonów sznurowych, należy zgłaszać poprzez stronę www.starfax24.pl,
tel. 22 8394849 lub poprzez infolinię - 801066800. Wszelkie zapytania biuro@starfax.waw.pl

Pozostałe serwisy
SERWISY

Aktualizacje sterowników 
Warunki gwarancji


BROTHER 
/sprzęt biurowy/

Blasc Sp. z o.o.
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

Tel.: (22) 462 84 40
        (22) 462 84 50
www.blasc.pl
Wysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS na koszt serwisu. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, pisemną reklamację, adres zwrotny.
    

Philips
Telefony
RAGZ Łodź

Zgłoszenie usterki
http://www.ragz.com.pl/serwis/index3.php


GE, ALCATEL*
*
tylko sprzęt z kartą gwarancyjną firmy FAXIM
Siemens (Eurosety)
FAXIM
ul. Żelazna 54
00-852 Warszawa
Tel. 022 654 76 60
 

CANON
drukarki, faksy, skanery, urządzenia wielofunkcyjne


New Technology Poland Sp. z o.o.
Oddział Warszawa
ul. Lelechowska 10
02-351 Warszawa
tel. (22) 659 63 81
e-mail
drukarki@new-tec.com.pl


Warunki wysyłki
http://www.new-tec.com.pl/serwis-pozostale

CANON
sprzęt komputerowy

F.H.U. Fis-Komp

ul. Wolska 84/86
01-141 Warszawa

tel. 022 632-14-93, tel. 022 862-39-13, fax 022 837-38-24,
tel.0-504-202-745
pon.- pt. 8.00 - 16.30
Wysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS na koszt serwisu, nr klienta 0V10F7/C. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną, pisemną reklamację, adres zwrotny.
  


Sagem /faksy Philips, telefony Sagem/
 Pomoc techniczna +48 22 691 44 25

SERWISY

RiSET Polska
ul. Maszewska 28

01-925 Warszawa
riset@riset.pl
tel. +48 (22) 864 65 55
fax +48 (22) 864 65 81

LetMeRepair Poland sp . z o. o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz, Poland
   


MAXCOM, AEG*,
*
tylko sprzęt z kartą gwarancyjną MAXTEL
Maxtel
Ul. Towarowa 23a
43-100 Tychy
telefon: +48 (32) 327 70 89
faks: +48 (32) 327 78 60
http://www.maxcom.net.pl/ 
   
GIGASET
ARS SERWIS
Krochmalna 32a/5
00-864 WARSZAWA
Telefon: 022 622-00-42

Wysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS (Nr klien
ta 0RE149) na koszt serwisu. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną lub instrukcję z kartą, pisemną reklamację, adres zwrotny.

    

SWISSVOICE

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
ul. Puławska 40 A
05-500 Piaseczno
 Infolinii: 801 800 308
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl